Klachtenregeling – Apotheek De Linie – Apeldoorn

Apotheek De Linie

Apotheek De Linie

Linie 602 7325 DZ Apeldoorn Tel:055 3602833

 

Vraag uw herhaalrecept aan of stel een korte vraag via onze Whatsapp service.
Stuur uw aanvraag naar 06-10771525.
Vermeld hierbij uw naam, geboortedatum, geneesmiddel of vraag.

 

Wij werken samen met Apotheek De Maten en Ooster-Welgelegen.

De bezorging en medicijnrollen worden centraal geregeld via Apotheek De Maten

 

Welkom bij Apotheek De Linie

Wij staan met veel plezier voor u klaar en helpen u graag verder. U kunt bij ons terecht voor vragen en advies over uw medicijngebruik. Daarnaast maken wij uw medicijnen klaar en controleren of deze medicijnen passen bij uw persoonlijke gezondheidssituatie.

Actuele informatie

Voor het afhalen van herhaal medicatie dient u in het bezit te zijn van een herhaal recept. U kunt uw herhaling doorgeven via onze WhatsApp service 06-10771525 vermeld hierbij uw naam, geboortedatum geneesmiddel of vraag. Het aantal herhalingen staat aangegeven op uw etiket.

 

Vanwege de vele leveringsproblemen in Nederland en personeelstekort in ons team. Duurt het ongeveer 2-3 werkdagen voor uw chronische medicatie klaar ligt. Spoed medicijnen maken wij wel dezelfde dan nog klaar.

Wat kunt u doen om ons te helpen?
- Bestel op tijd. Herhaalmedicijnen die u elke dag gebruikt: 10-20 dagen van te voren bestellen.


- Wacht u alstublieft tot u een afhaalbericht heeft ontvangen, zodat u niet onnodig aan de balie staat of ons belt.

- Als u een vraag heeft kunt u het beste een bericht sturen via WhatsApp (06-10771525) of ons formulier op de website. 

Inschrijven

  • Schrijf u hier in bij onze apotheek.

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.